Vineri pe la ora 15 o duduie de la e-on gaz îl sună pe Clau și îi dă un fel de ultimatum: dacă marți 11 ianuarie între orele 8 și 16 nu sunteți acasă ca să primiți echipa noastră de verificare a instalației de gaz vi se va tăia gazul.
Având în vedere că noi nu am avut habar că acestă “echipă” trebuie să vină și că ne poate tăia gazul mai ales dacă suntem cu facturile plătite la zi, ni s-a părut cel puțin aberant ce zicea femeia aia la telefon. Și pe lângă asta, orele 8-16 adică programul lor de lucru coincidea și cu programul nostru de lucru și cu al majorității de pe scară, de la bloc, din “câmpul” muncii. Dar, cum suntem totuși în miezul iernii, am zis să nu riscăm așa ceva, că o colegă de-a lui Clau chiar a pățit să i se taie gazul din acest motiv, deci cu ăștia nu poți glumi.
Așa că azi am rămas eu acasă, deși deja mi-am făcut orar de bibliotecă că nici cu teza mea nu mă pot juca, mai ales că vine în toamna viitoare un ultimatum cu care mă pot juca nici așa. Dar, mă rog… cred că am fost singura care a rămas acasă că prin jur niciun vecin nu a răspuns.
“Echipa” formată din doi “domni” a sunat la ușă la ora 9 și eram tare happy că in 5 minute termină cu tot și pot pleca la bibliotecă. Da de unde… după ce verifică al doilea punct de ardere (adică, cel de la centrală) îmi zic că există o scurgere de gaz!!! Great… cică nu e grav dar trebuie reparat, altfel… nasol. Îl sun pe Clau, caut hârtiile de la Romstal pe care nu le găsesc, într-un final îl întreabă Clau pe unu din “echipă” dacă nu pot repara ei. Ei că nu au timp, că ei doar verifică, că tre chemați alții pentru reparat…. dar că pentru 20 de lei, fac ei. Pfffiu… dar nu chiar acum, că mai au apartamente de verificat. Că vin pe la 12…
Grozav, deci nu mai puteam pleca niciunde, dar măcar rezolvam o treabă. Măcar să vină la 12 m-am gândit. Au venit. A lucrat unul singur, 5 minute, nu exagerez, nici nu terminasem de făcut cafeaua cu care doream sa-i servesc. Cred că a înlocuit doar cânepa care cică se usucă de la gaz. Hârtiile de la Romstal tot nu le-am găsit ca să le zic ceva cod de pe ele. Dar, zic ei că-i pot suna să le comunic codul căpână pe la 5 sunt prin zonă.
Aha, deci se lucrează și după ora 16? M-au asigurat că da, dacă ceream asta (evident că noi nu am știut, că doar acreala de la telefon nu a pus așa problema). Apoi în timp ce îi conduceam la ușă mă întreabă politicos că oare de ce nu răspund și vecinii la ușă? pentru că sunt la servicu, dohhh…. “aaaa, pâi, cum? că doar noi am anunțat că venim azi, trebuiau să rămână acasă” OMG… cu o nonșalanță ce nu s-a pomenit.
Noh… cei doi au fost de treabă, nu pot să mă plâng de ei, în plus e 12 și 20 și au plecat deja, dar situația, aiurea, în care nu putea niciunul din noi să rămână acasă, ne trezeam cu gazul tăiat în plină iarnă?? Cică DA, căci ei trebuiau primiți din noiembrie, se pare că au lipit pe ușa de la bloc un anunț acu două luni, pe care, evident, nu l-a văzut nimeni…
9 comentarii
Aşa fac majoritatea furnizorilor. Nesimţire totală!
Verificarea tehnică perioadică (ISCIR) la centrală aţi avut?
@Anca: unori îmi vine câte un wtf?… dar cum să-l zici că doar nu te cobori la nivelul lor :))
@Tiq: am avut, chiar în septembrie…
iiii, ce frumos e Bialog.ro :)
De ce nu va faceti un cont pe https://myline-eon.ro ?
Acolo puteti tine evidenta reviziilor la gaz…plus ca puteti plati online f(r)acturile :D
@Monica: ne-am regăsit :*
@Bogdan: mersi de pont, cred că știa Clau de el, sau cel puțin mi-a zis că și-a făcut cont pe undeva, unde poate plăti gazul și vedea stadiul facturilor :)
Pai asa esti tratat la noi! Tara lui Papura voda!
@Mărgeluța știe ;)
Bia ,o sa mai ai o supriza “placuta” din partea lor: factura pentru verificarea facuta :D