De ce a fost sezonul acesta, Touristica (Cluj) o dezamăgire

Ştiţi bine că nu merg în vacanţe prin agenţii, dar asta nu mă opreşte să merg în fiecare sezon, atunci când se ţine, la târgul de turism, mai ales că el se desfăşoară la Polus Cluj, foarte aprope de unde locuiesc. Aşa am mers şi de data aceasta, cu speranţa că voi vedea măcar cu ce ies în faţa agenţiile şi mă voi inspira din pliantele lor. Dar am găsit doar următoarele:

– foarte puţine agenţii, mai multe pensiuni şi hoteluri care se promovau individual

– unele standuri erau pur şi simplu părăsite (poate şi faptul că am ajuns duminică seara pe la ora 18 a contat, deşi programul târgului trebuia să fie până la ora 22)

– majoritatea oferetelor au fost axate pe partea vacanţelor la ski şi aproape deloc pe oferte generale pe toate gusturile (trebuia anunţat în acest caz ca va fi un târg turistic despre ski)

– oferta pentru Crăciun şi Revelion altfel decât la ski a fost aproape inexistentă

– m-am întors cu mai puţine pliante decât de la orice alt târg

Să zicem că au fost şi nişte părţi bune:

– se promovează intens pârtile din România, pensiunile din România şi am văzut promovându-se un oraş întreg, Piatra Neamţ (nu am fost dar chiar aş vrea să merg)

– promoterii nu au fost agasanţi, nu săreau cu pliante inutile (gen foi volante, trase la xerox, oribil)

– aglomeraţia nu a fosr chiar aşa de mare

Per ansamblu acesta fost târgul Touristica ediţia de Cluj, noiembrie 2011, nimic mai mult.

Foto

Un singur comentariu pentru “De ce a fost sezonul acesta, Touristica (Cluj) o dezamăgire

  1. Nici eu nu am mai fost de mult timp prin agentii. Dar uite ca de data asta am prins o aferta faina pt Praga inainte de Craciun, si oricand m-am chinuit sa gasesc o oferta asemanatoare individual nu am reusit. Asa ca uneori sunt bune si agentiile, mai ales ca m-au scutit de 100 de euro (minim) big grin Oricum important este ca site-ul sa fie la zi, mai ales ca cei ca mine care sunt clienti de ocazie, mai repede facem un click decat sa mergem la un targ.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*


Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.