Hawai 2006

by Alina Adămuț

Excursiile sunt o experienta minunata care ma imbogateste tareeee! Ma intorc intotdeauna din excursii c-o pofta uriasa de… o noua excursie happy , dar mai ales c-o pofta mare de viata si c-un sac plin de amintiri, de senzatii, de..

Hawaii, 2006…(o existat si un Hawaii, 2003 cand am stat most of the time cu cortu’….pana la noi nu mai stiam pe nimeni sa stea cu cortu’ in Hawaii si unde mai pui ca 3 nopti la un camping gratuit…winking

ALOHA!!!!!!! (care inseamna si „Hi” si Bye” si se pronunta cu „o” luuung)

Intr-o dimineata, ne-am trezit la rasarit si am mic dejunat pe punte , am prins niste imagini super, un rasarit extraordinar de frumos!
Am vazut 4 insule din Hawaii, ne am imbarcat la Kahului in insula Maui(insula pe care am stat acu 3 ani) si apoi o urmat Hononulu,insula Oahu, dupa care Nawiliwili in insula Kauai si in final Big Island in 2 locatii diferite si anume Hilo si Kona.
In ziua 8 am revenit la Maui de unde am zburat spre casa.
Locu’ meu preferat a fost Gradina Botanica din Hilo, padurea tropicala ma face sa cred ca asa arata raiul .

E excelenta bogatia vegetala, varietatea si frumusetea florilor,plantelor,copacilor…
Am fost acolo dupa o ploaie si arata totu stralucitor fiind ud, din pacate pozele nu sunt la nivelu realitatii,dar pe mine locu cu pricina m-o dat gataaaaaaa..
Cam asa arata programu pe care l am avut noi:
-prima zi la plaja langa orasu Lahaina (Maui)
-a2a zi la Honolulu (Oahu) am colindat pe cont propriu frumosu oras si lunga si faimoasa plaja Waikiki, unde tinerii sunt la ei acasa, un fel de Costinesti rafinat..
Honolulu e celebru pt dat cu placa, erau mii de oameni cu placa pe valuri
-a3a zi pe insula Kauai (Nawiliwili) care e cea mai salbatica din insulele vazute,nu bas comercializata ca altele si acolo am fost intr-o excursioara cu caiacu, in trupa, am fost vreo 8 caiacuri(caiace?) pe rau si apoi am mers pe poteca si am vazut 2 cascade misto.

Dupa masa si a 2a zi am fo la plaja la Naiwiliwili.
La plecare, vasu’ o trecut printr o zona frumoasa rau, Napali Coast, unde stancile foarte misto modelate dau direct in ocean, se zice ca e una din cele mai frumoase locuri/zone din lume…asa o fi!
-a urmat Hilo (Big Island) gradina botanica de care ziceam mai sus ca m-o innebunit si tot aici am fost la muntii vulcanici, am vazut cratere si ce dezastru face in calea ei zeita Pele (zeita focului)cand e suparata happy

Nu ma fascineaza vulcanii, prefer culoarea, viata!!!!!
Tot aici (Hilo) am fo in vizita la fabrica de alune macadamia(alune care sunt foarte greu de spart, la inceput cand nu aveau masinarii speciale se trecea cu masina peste ele ca sa fie sparte). Unde alunele sunt invelite in cioco sau date cu ceapa si usturoi sau mai te miri ce..
-la Kona (Big Island) am facut turu’ orasului/zonei cu autocaru, am fost si am vizitat un loc cu cafeaua locala care e celebra in lume cica, Regal Kona, cum noi nu bem , nu am putut aprecia-
-Kahului (Maui), inapoi de unde am plecat, am inchiriat o masina pentru o zi, am avut avion de abia seara, asa ca am fo sa revedem insula, am fost in orasu’ fain Lahaina, unde am stat 3 zile data trecuta; am mai fost si la ocean, am gasit un golfulet cu apa super limpede si plin de corali si pesti multicolori, asa ca am fost la snorkeluit. Bine ca mi-am amintit cum se face treaba asta, sa respiri prin tub sub apa, excelenta experienta, corali mortali de toate culorile si pesti super, de unu mi-o fost si frica era asa mareeeeeeee, dar super fain, albastru…

Cam asa a fost calatoria noastra, ne-am simtit minunat si suntem foarte recunoscatori ca avem sansa sa vedem locuri asa deosebite!!!
Ii multu tare lu’ Doamne Doamne pentru asta…